vårflykt.

Igår frågade jag mig var våren tog vägen och i morse är det inte mycket bättre med -6 grader. Egentligen ska jag inte klaga för det är åtminstone sol och frisk luft. Hursomhelst ska vi ut och promenera med Mamma K & bebisen L från mammagruppen idag för att komma i form. Och för att det är trevligt såklart.

Snart är det april, det är läskigt hur snabbt tiden går. Viggo växer så det knakar och snart är han redo för skolan, var tar tiden vägen? Appropå tid så är det snart dags för ett besök på Göta Lejon. Mona (min pappas livskamrat) kommer och förgyller tillvaron här i Stockholm i april då vi ska gå och se musikalen Buddy Holly, bara hon och jag. Jag har länge velat gå på musikal så jag tycker dethär ska bli jätteroligt. Äntligen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va, ska hon det? Det har hon minsann inte berättat för mig :o)

Ha det så bra, kraaam

2009-03-25 @ 21:22:55
Postat av: Emma

Anonym: Är det du, Kajsa? Du kunde gärna fått följa med om du tagit dig till Sthlm nån dag :)

2009-03-25 @ 21:34:53
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Sarah...

Hej vännen... vad gr ni i helgen? mille och jag ska vara i sthlm på lödag en sväng.. vill ni leka?

puss

2009-03-25 @ 22:42:43
URL: http://hannahpannah.blogspot.com
Postat av: Sarah...

synd.. i miss you liksom.. mårplutten bra? jag ängtar tills jag frå pussa på honom, det kommer bli kul sen å se om han känner igen mig.. när han blir större. puss

2009-03-26 @ 09:24:36
URL: http://hannahpannah.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha oj blev jag anonym?! Ja det var ju jag. Jo jag måste ju försöka ta mig till storstan någon gång..det var lääänge sen!!!

Kram KAJSA

2009-03-26 @ 20:51:49
Postat av: mona sundberg

ja det ska bli jättekul. Jag sa till Kajsa att nästa gång ska hon bli med. Vi får kolla vad vi kan gå på nästa gång kramar Mona

2009-03-26 @ 21:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0