Är man klantig så är man...

 Vi var in till stan en sväng för att fika på "for friends" i eftermiddags och jag hade på mig min fina jeanskjol. Jag har vikt upp kjolen nedtill och har 3 säkerhetsnålar som håller uppviket på plats. När vi fikat färdigt säger vi tack&adjö till Tony som äger stället, packar ihop vagnen och går därifrån.
När vi gått en bit känner jag att det sticker till på ena skinkan och känner efter, det visade sig att den ena säkerhetsnålen gått upp. Inte nog med att den hade stuckit mig i rumpan, den hade även liksom lyft upp och fixerat kjolen i mina strumpbyxor. Där gick alltså jag, glad i hågen, med rumpan bar en sisådär 100 meter på Hornsgatan. Det hade känts mer okej om jag haft mina svarta tights under men den varma vårdagen till ära hade jag på mig ett par tunna strumpbyxor i färgen blå, vilket gjorde att mina (jättefula) trosor lös igenom. Grattis alla er som fick beskåda min bakdel!

En lång historia om en 100 meter lång promenad. Så var det med den saken. Nämnde jag förresten tidigare att jag var ute med Karin i fredags? Om jag inte gjorde det kan jag tala om att vi åt middag och drack cider. Hörde ni? Cider, med alkohol i. Det var gott och jag blev snurrig efter ett halvt glas.

Kommentarer
Postat av: Vonka

Åhh när vi är på spa ska vi smutta mousserande, visst!? Måste se till å boka in det där...är det några dagar i veckan som du kan? Ja inte nu i veckan utan någon vardag alltså :)

2009-05-18 @ 17:55:34
URL: http://unchickmama.blogspot.com/
Postat av: Emma

Vonka: Ja jag kan i stort sett vilken dag som helst, förutom tis och tors nästa vecka, eller den 2/6, 6-7/6 men annars! :)

Mousserande är ett måste!

2009-05-18 @ 19:35:21
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0