Finally.

Äntligen, äntligen har jag fått ändan ur vagnen och tagit tag i min dator, dvs flyttat över allt från den gamla till min nya. Jag har sorterat, strukturerat, kollat igenom gamla bilder & lyssnat på musik. Äntligen, äntligen känns min dator som om den faktiskt tillhör mig.
Bara för att jag har lite tid över kan jag bjuda på bilder, som inte föreställer Viggo. Av bilderna att döma kan man anta att jag levt ett syndigt liv, gått på Sophiahemmet & bott i Västerås (spexigheten avslöjar). Bilderna är tagna någon gång mellan 2002 och 2007, resten får ni själv klura ut.

       

Kommentarer
Postat av: Amelie

Haha älskar bilden från Sophiahemmet! Fick du behålla outfiten?

2009-05-07 @ 19:49:58
URL: http://skepp-ohoj.blogspot.com
Postat av: Emma

Amelie: Oh no, verkligen inte! Det var verkligen "walk of shame" när jag gick på gatan.. Mössan däremot har jag sytt själv.

2009-05-07 @ 22:03:49
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0