inte bra..

Jag brukar i regel aldrig öppna när det ringer på dörren, om jag inte väntar besök såklart. Absolut inte om det står någon utanför som jag inte känner igen. Ända tills idag. Och vem står där om inte en ond gubbe från Radiotjänst. Eftersom jag hade vår TV på i bakgrunden kunde jag inte annat än erkänna att jag faktiskt ägde en.

Men nu har det hänt något för jag får inte in några kanaler på TV! Jag missar alltså både Ugly Betty och Desperate Housewives, ka-ta-strof! Inte kan väl Radiotjänst stänga av kanalerna för mig, så funkar det väl inte???

Dessutom, när vi ändå pratar nödvändigheter, så kan jag upplysa er om att min mobil gått sönder. Viggo lekte med den i ungefär 7 sekunder och råkade väl suga lite på den och så pajar displayen. Come on!?. Bra kvalitet SonyEricsson, telefonen borde väl åtminstone tåla lite bebis kan man tycka.


Kommentarer
Postat av: Karin

kan vara Comhem som la av..det hade tydligen varit nåt strömavbrott..

2009-05-05 @ 23:09:26
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Amelie

Nej men shit, det där bekräftar verkligen mina farhågor för att öppna dörren för främmande. Fast nu har vi fått kodlås på vår port, dvs ingen Radiotjänst. De ringde mig för några veckor sedan, men det var faktiskt en trevlig person som trodde på mitt icke-innehav av tv direkt faktiskt.

2009-05-06 @ 17:05:45
URL: http://skepp-ohoj.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hejsan du undrade om elsa anderssons, vart stället är , I norberg...http://www.norberg.se/

Inte långt från hedemora..

Ha en härlig dag..

2009-05-07 @ 09:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0