jahapp...

...så var det med den sömnen! Lyckades skrapa ihop hela 2 timmar i natt, wihoo (eller inte). Försökte lägga mig i tid men kom aldrig till ro igår kväll.
23.30: Upp och amma! Efter det lyckades jag somna om men "underbart är kort". Kl 01 vaknade jag av en geting som försökte gosa med min kudde, too bad, jag har getingfobi. Flyttade ut till soffan men hann aldrig somna för 01.30: amma!
Passade på att flytta ut spjälsängen i vardagsrummet eftersom vi inte fick tag i getingen och det är inte så spännande med getingbrottning mitt i natten. 03.30: amma! 04.47: Upp och hoppa, glad bebis!

Nåväl, inte lär jag väl dö av sömnbrist men det är nog på håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0