lazy saturday.

Att Viggos leende får honom att stråla mer än självaste solen visste vi redan.  Nu har han bättrat på sin charm ytterligare genom att börja skratta högt, verkligen jättegulligt! Jag smälter varje gång jag tittar på honom och förundras över hur stark kärlek kan kännas.

I förmiddags var det dags för babysim, det var vårt andra försök. Jag kan erkänna att jag var lite nervös innan eftersom första gången inte var någon större succé, han blev ju rätt ledsen i poolen då och jag fick sitta i ett hörn och amma honom. Idag gick det så mycket bättre, han var glad i stort sett hela tiden, någon enstaka protest men det är ju sak samma. Vi höll inte på med några övningar som de andra barnen fick göra, utan vi fokuserade på att få en mysig stund i vattnet bara. Han tillochmed råkade doppa ansiktet några gånger med gott humör och började plaska hejvilt med händerna så jag skulle vilja kalla det för framgång!
Den riktiga hysteriska protesten kom dock precis som förra gången efter att han duschat och det var dags för påklädning. Vid det laget var han jättetrött och då kan han ju bli sådär. Men på det stora hela: Tummen upp!

Efteråt promenerade vi i solen, åt lunch och satte oss på en filt i Vasaparken och hejjade fram alla maratonlöpare. Nåja, kanske inte alla, men det var väldans många!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0