sjukling.

Var till BVC en sväng igår trots allt och gav Viggo sitt 5-månadersvaccin. Ojoj vad ont han tyckte att det gjorde, han grät så det skar i hjärtat. Efteråt var han så slut att han somnade direkt i vagnen. Passade på att väga och mäta också, 70 cm och 8,8 kilo om jag minns rätt.
Idag är han ganska hes, rosslig och ledsen så vi håller oss hemma. Lika bra så han inte smittar Sussies två småttingar.

Uppdatering 17.43
Jag och BigVig var på Lidl tidigare idag för att handla lite smått. Vid kassan börjar en man ~50 år att prata med oss om ditten&datten och vårt samtal avslutades när han räckte över pengar till kassörskan för att betala min mat. Självklart betalade jag för mina egna varor, väldigt skum situation. Ser jag fattig ut? Ser jag ut som en Milf? Försökte mannen bara vara snäll? Förvirringen är total.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0