"tingeling, tingeling, come on baby shake that thing..."

Ni vet när man vill någonting riktigt, riktigt mycket? Att det är svårt att tänka på något annat? Jag har två saker jag känner så inför just nu, väldigt spännande men samtidigt väldigt farligt. Jag vet att besvikelsen blir total om utfallet inte blir som jag hoppats på.

På lördag ska vi gå på babysim för första gången, jag har verkligen sett fram emot dethär och hela lilla familjen ska bada tillsammans. Ska bli så himla mysigt. Viggo fick även duscha för första gången idag, till en början var han skeptisk men sen det gick bra. Se bara!
 
Här ser ni stora killen i hoppgungan somhan fick låna av sina kusiner. En bra hjälp när man behöver vila armarna lite.


Kommentarer
Postat av: vonka

Åhh gillade han hoppgungan? På BVC sa de att det var bra med sådana så vi funderar lite på att prova :)



2009-05-14 @ 22:53:38
URL: http://unchickmama.blogspot.com/
Postat av: Karin

om det är vad jag tror så hoppas ju jag med..=)

2009-05-15 @ 06:01:38
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Emma

Vonka: Ja han tycker den är rolig. Sen så vill han ju bara stå hela tiden och det är jobbigt för armarna. Alvin vill väl också bara stå, så köp en! :)



KArin: Ja det är en av sakerna. Det andra är det som jag visade dig inne på fiket på Åhlens, fast annat. :D

2009-05-15 @ 06:18:53
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0