fredagsmys. brr..

Som en paus från verkligheten flydde jag idag fältet och lämnade sjuklingarna hemma. Destinationen var Liljeholmens nya köpcentra och jag köpte mig en klänning, resterande tid ägnade jag åt fönstershopping och en träff med Maria. Till min stora glädje hittade jag inte särskilt mycket julpynt eller julsaker vilket annars verkar finnas i överflöd vart man än går. Nog för att det ligger lite i tiden att börja hamstra julklappar och pynt men det kändes skönt att inte bli alltför påmind. Dethär året hann ju knappt börja innan det närmar sig slutet. Uää. stackars mig.

Viggo däremot har bidragit med ett och annat leende, influensan till trots! Det som får honom på gott humör är när han nyser så snoret rinner i två strimmor ner i munnen. Det sörplar han glatt i sig likt en smoothie, alldeles leende. Ja, man ska vara glad för det lilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0