Jahmen...

...hur kunde jag glömma bort att påminnna er om min födelsedag nästa vecka?! Det vore ett katastrofalt misstag om det skulle leda till att ingen gratulerar mig. Här kommer en efterfrågad önskelista:

* randig filt från Lagerhaus (bild)
* rosa klocka från Cheapo (butiken "Cheapo/Tshirtstore" på Götgatan)
* tekopp och burk med lock ur serien Retro från Sagaform (bild)
* kudde från Lagerhaus (vit med 6 st svarta/svartvita "löv", bild)
* filt i 100% bomull till Viggo, brun med vita moln 70x100 cm (Gunila axén) ELLER ett litet vagntäcke i dun
* presentkort på IKEA

   

Kommentarer
Postat av: Hjärtemammas

Shhhiiiit just ja du fyller ju år snart, hur kunde jag missa det?? <3

2009-10-05 @ 21:44:27
URL: http://hannahpannah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0