lovely, lovely, lovely.

Jag säger bara: "Fina fina Skäris"! Det köpcentret är underskattat till tusen, det finns ju allt där. Nästan. Spenderade hela dagen där tillsammans med Sara och fönstershoppade så det stog härliga till. Handlade lite på riktigt också men inte ens en bråkdel av det jag fingrat på. När vi flyttat till nya finlägenheten, då, då ska jag frossa i inredningsprylar och andra nyttigheter.

Jag har börjat tillfriskna från förkylningen-eller-vad-det-nu-var, har fortfarande hosta och är slemmig men inte mer än så. Lille Viggo däremot är förkyld igen men har även dragit på sig feber, antagligen jag som smittat honom. Eftersom jag fortfarande ammar trodde jag att han var safe och har därför pussat på honom trots sjukdom, men tydligen så räcker väl inte antikropparna han får i sig via mig. Bara det inte är svininfluensan, snälla, snälla håll dig borta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0