dagens uppdatering.

Hej vänner, här följer en rapport om dagen som varit!

Första dagen på jobbet gick bra, särskilt med tanke på att jag fortfarande inte mår så bra. Det är så mycket större än min förra arbetsplats och mycket verkar fungera annorlunda. Arbetet är planerat in i minsta detalj, det finns tydliga rutiner, policys och riktlinjer och alla verkar engagerade. Jag är helt övertygad om att jag kommer trivas där, så mycket roligt att lära sig. Jag ger nya jobbet 10 plåster av 10 möjliga. Min egen prestation betygsätter jag 7 foppatoffflor av 10 möjliga.

"Viggos dagis då, hur går det där?", undrar ni. Han blev väldigt ledsen och förtvivlad när pappa Lenny lämnade men det hade snabbt gått över. Efter en stund somnade han i pedagogens knä, vaknade 15 minuter senare och sprang iväg till sandlådan. Lunchen var ingen succé och det verkar vara just det som är det svåraste för Viggo. Slutligen kan jag berätta att vid vilan gick han självmant och lade sig på sin madrass för att sedan somna utan ett ljud. Ingen är mer förvånad än jag! "Vilken kille va?!" utbrister den här mamman, alldeles hög i hatten.


Kommentarer
Postat av: mamma

Oh vad roligt att du kom till ditt nya arbete.Att du är på bättringsvägen,kul. Det kommer att gå bra för Viggo ska du se.Tänk bara att han gick och lade sig själv och somnade BRAVO lilla älsklingen .Men visst gör det ont i hjärtat att lämna en gråtande lilla kille ? puss på er

2010-04-09 @ 08:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0