fasiken.

Det här var ingen bra start på morgonen, jag mår fortfarande inte bra. Alltså måste jag ringa min nya chef kl 07.15 och säga att jag inte kan komma, jag kommer skämmas som en hund. Jag kommer bli en "sån där", en sån där som ringer sig sjuk första dagen och med all sannolikhet kommer ringa mig sjuk för jämnan. Så kommer jag säkert uppfattas som nu. Men det känns inte bra att åka dit och 1) riskera att smitta mina kollegor 2) behöva springa ifrån för att gå på toaletten en gång i halvtimman. Hur skulle det se ut liksom?
(Det är nu jag behöver era uppmuntrande kommentarer mer än någonsin. Det känns förjäkligt).


Kommentarer
Postat av: mamma

Stackare,vet hur du känner dig .Men förklarade du att det rörde sig om magsjuka då förstår dom dig.Stor kram

2010-04-06 @ 08:58:26
Postat av: Amelie

Äsch det är klart att de inte tror att du kommer att vara sjuk jämt! Alla blir ju sjuka ju! Inget att göra något åt förutom att ta det lugnt och bli frisk. P&K :)

2010-04-06 @ 22:12:50
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0