förstadiet till zombie.

Börjar så sakta komma in i jobbet även fast det stundtals känns som om förvirringen är total. Jag trivs bra, försöker vara på topp men det tar på krafterna vill jag lova. Inte riktigt van att jobba hela dagar men jag minns nu varför jag valde mitt yrke.

"Emma, fixar du i ordning Viggos rum för natten?" ropade Lenny inifrån badrummet.
"Visst!" svarade jag och somnade på soffan. Väcks någon minut senare av en ljudlig suck och försvarar mig med "jag glömde ta bort tejpen!!". Som sagt, förvirringen är total.

God natt vänner, bekanta, familj och ikända!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha ha det är så rolig att läsa din blogg.Du verkar trött älsklingen.Puss på er ses snart hoppas jag

2010-04-14 @ 05:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0