långfredag idag...

...och jag är ganska seg. Det blev en damernas night out igår precis som planerat och det var förståss trevligt. Framförallt behövde jag komma iväg på lite roligheter men såhär i efterhand så är man så trött. Efter gårdagens tjattrande har jag bestämt mig för att beställa hem boken "Familjens projektledare säger upp sig", författaren (Gunilla Bergensten) vill väcka debatt genom att skriva en arg bok om att kvinnor bör sluta curla för sina män. Det blir intressant läsning och det kan jag behöva.

Internetbrukandet är slut för den här gången och nu är det dukning, dessertbakande och småpyssel som står på agendan. Det blir tidig påskmiddag här hemma sörru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0