nedförsbacke.

Det gick lite segt på jobbet idag, det är faktiskt ganska frustrerande att vara nybörjare igen. Att inte veta allt och att tvingas be om hjälp vad gäller det mesta. Dock går känslan inte alls att jämföra med när jag var helt nyutbildad och började mitt första jobb för 3 år sedan. Jag känner mig mycket mer trygg nu, inte alls sådär ängslig som jag kan vara ibland. Jag är fortfarande taggad till tusen och är inte alls sugen på att gå hem från jobbet när klockan slår 16.30, det är väl ett gott betyg?

I morgon slutar jag tidigt och Viggo ska träffa sin flickvän Limpan. När dagen börjar bli kväll ska den här mamman träffa sina egna flickvänner (höhö) för att ägna sig åt trevligheter.

Nu: städa.

Kommentarer
Postat av: Limpan

Jaaa, hurra! Vad kul det ska bli att få träffa Viggo snart. Jag längtar så. Du Emma inte för att jag är den som är den, jag kan ju liksom inte ens skriva och läsa än men det där med nedförsbacke som det här inlägget hette??? Jag fattar inte, nedför är ju bra, det är ju då det går lätt och man vilar och slipper jobba, det är ju uppför som är jobbigt, eller har jag fel. Som sagt vill bara poängtera att jag är ju bara 1 1/2 så vad vet jag, tänkte bara :)

/ Limpan

2010-04-16 @ 11:29:47
Postat av: Karin

usch ja..kände samma sak när jag började på öron..jättefrustrerande att vara "ny på jobbet" =)..men nu kan man ju aaaallt..;)..nästan..

2010-04-16 @ 17:24:42
URL: http://www.soija.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0