stiltje.

Efter gårdagens utekväll med tjejerna har jag varit trött, så trött. Man är ju inte 20 längre, som min sambo påminde mig om idag. Dagen har varit tråkig och jag har mest drömt mig bort till radhus och sol.
Fattade äntligen tag i saxen och klippte av Viggolicious gyllene kallufs, med blandad briljans. Jag skulle inte vilja påstå att det är Västertorps mest välfriserade barn men med tanke på omständigheterna är jag nöjd. Han satt mest och studsade i solen och undrade vad jag höll på med och jag klippte mig bara en gång i fingret. Succé.


Kommentarer
Postat av: mamma

bra att du fick en utekväll med tjejerna ! Få göra lite annat behövs. Jaså du har gjort Viggo fin för mormor som kommer på lördag ? Längtar så att få träffa er.PS rullen snus kommer med denna gång. Puss kram

2010-04-18 @ 11:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0