lördag.

Viggo sover gott i sin säng efter att vi haftriktigt finbesök. Har stått och lagat mat hela förmiddagen och bjudit på tjejlunch (fast helt tjejig var den inte då både Viggo och Lenny var med). Det blev en hel del över så det tänkte jag bjuda farmor & farfar på när de kommer i kväll. De ska barnvakta medan jag åker in och hälsar på Lenny på InkBash. Det ska bli gott med en öl.

Sen har jag undrat om det blivit omodernt att piska mattor? Förr fanns det mattställningar på var och varannan gård men nu är de tämligen sällsynta. Alltså piskade jag mattan på balkongen kl 06.27 i morse och hoppades att ingen granne skulle se mig. Fy mig!

Kommentarer
Postat av: Karin

tror vi har mattställningar högst upp i huset..minsann =)..fast vi har ju inga mattor dådå..

2010-08-29 @ 23:26:39
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0