så var det avklarat.

I morse återvände Viggo till dagis efter 7 veckor sommarlov. "Inte bra" upprepade han i vagnen och skakade på huvudet. Precis utanför grindarna brast han ut i hysteriskt gråt och ville inte alls bli lämnad där. När jag ringde vid lunchtid och frågade hur det hade gått sa fröken "Dagen har faktiskt gått ganska... dåligt". När jag med brustet hjärta kom till dagis för att hämta min son sa fröknarna att han bör mjukstartas de första två veckorna. Fan. Hoppas mina chefer kan tänkas släppa iväg mig tidigare.

Jobbet är fortsatt trevligt, skulle faktiskt kunna slå till med att säga att det är roligt! Ser fram emot nästa vecka då fina Karin börjar jobba med mig och avslutar veckan med after work.


Kommentarer
Postat av: Karin

hurra hurra!!..för att jag börjar på ditt jobb alltså..mindre hurra ang dagis =/ men jag hoppas det löser sig!

2010-08-24 @ 21:50:59
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0