GOD JUL!

Idag har jag & Viggo lyckats laga en jättegod middag som vi åt i skenet av tända ljus och ljuv musik i bakgrunden. Dagen på jobbet har varit mysig och jag förstår inte alls varför så många klagar på kylan. Det kan ju låta lite präktigt men "det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder".

I morgon bär det av till Småland för julfirande med familjen så vi får höras igen i mellandagarna. Vi har det toppen, det känns redan bättre med dagis och jag ser fram emot att få komma hemifrån och kanske rida lite på hästarna. Åtminstone ska Viggo få rida. 

                                           ♥♥♥ GOD JUL MINA FINA LÄSARE!!! ♥♥

Under tiden jag är ledig från Stockholm ska jag klura på nyårslöften. Jag brukar i regel inte fundera på sånt annars men i år känner jag att jag vill lova mig själv en förbättring. Bl.a ska jag ta mig till IKEA och köpa lådor för utökad källsortering, miljötänket är viktigt.
Vad har ni för nyårslöften?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0