TGIF

Jag är så nedrans förkyld att jag aldrig sett på maken. Snorig, täppt, huvudvärk och riktigt dryg hosta. Därför spenderar jag dagarna i soffan där jag mest bara tycker synd om mig själv.

Igår däremot pallrade jag mig iväg till både Täby centrum på förmiddagen och Viggos luciatåg på eftermiddagen. Han var underbart söt där han stog längst fram som en liten staty. Rörde inte en min (dvs sjöng ingenting), stod blickstilla bortsett från att han i slowmotion rörde huvudet så han kunde kolla på alla i lokalen. Jag hade mer än gärna bjudit på en bild från gårdagen men det visade sig att jag glömt minneskortet till kameran hemma. Men lita på mig när jag säger att han var söt som socker!

Nu: läkarbesök.
Senare: utvecklingssamtal på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0