alla hjärtans söndag.

Helgen bjöd på ett spontanbesök till Västerås och idag blev jag kärleksfullt mottagen när jag kom hem igen. Pusskalas i massor, ett finfint smycke, många skratt och pannkakslunch. Det finns inget bättre än pusskalas, varken med sonen eller sambon.

Puss right back at ya.

Appropå ingenting så skrev jag för några inlägg sedan att jag "blir nervös av att koka potatis", för att beskriva att kvaliteten på min mat inte alltid är top notch. Detta gjorde min mor lite orolig, hon bara: "Emma! du måste börja koka potatis till Viggo, han måste få riktig mat! jag kan lära dig koka potatis någon gång...", och trodde på allvar att jag inte ens kan laga den enklaste mat. I min familj hyser vi stort förtroende för varandras kompetens. Eller inte.


Kommentarer
Postat av: Karin

hehe..jag kan också koka potatis..och ägg..och rosta bröd ;)

2010-02-14 @ 19:48:12
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Sarah J

Kul att du var i Sala! Nu ska du vara snäll mot mamma, hon vill ju bara att V ska ha bra mat. operera hjärnor och ryggradar kan du göra det vet vi, men jag har tex aldrig fått smaka på riktig emma matduckar show me <3 looove

2010-02-14 @ 21:57:18
URL: http://www.hannahpannah.blogspot.com
Postat av: Amelie

Men Emma du gör ju jättegod klyftpotatis! Med vitlök! dreggel

2010-02-14 @ 23:28:57
URL: http://monamelie.blogg.se/
Postat av: mamma

fan Emma vad taskigt du är

2010-02-15 @ 06:01:40
Postat av: mona

Emma jag vet att Du lagar jättegod mat. Jag har ju smakat flera gånger. kramar Mona

2010-02-15 @ 18:06:30
Postat av: mamma

Va ?? klyftpotatis, med vitlök ?? Det ska jag beställa nästa gång

2010-02-15 @ 18:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0