det polska ovädret.

Det blev inget Enköping för vår del då vi blev lite skrämda av snön faktiskt. Istället åker vi dit och firar Simpan om två veckor och sover över en natt. Eller, så har vi bestämt här hemma och jag hoppas Enköpingsborna är gästvänliga. Att sitta inne i två hela dagar är terror för en liten 1-åring så när vi gick till Coop en snabbis skrek han rakt ut av förtjusning. Viggo sprang runt mellan hyllorna och jag tror att han petade på varenda saftflaska och slog på alla frysdiskar. Nåväl, när öppna förskolan är stängd får man roa sig bäst man kan. Mina svärföräldrar var här på middag och vi bjöd bl.a på friterad falafel, såå mycket godare än de färdiga man kan köpa. Till efterrätt serverades en morotskaka som brukar vara fantastiskt god, åtminstone om min vän Karin bakar den. Min kaka var inte alls lika fluffig och fin, den spelade i en helt annan liga. Bottenskrapet. Allt jag bakar blir fult, varför då?

Kommentarer
Postat av: mamma

Den var säkert god älsklingen,men du har höga krav. pussa lilla älsklingen från mig.Nästa vecka så gör vi ett nytt försök med bilen,har fått hem bromsok,håll tummarna.Stackars Sven börjar bli frusterat.

2010-02-21 @ 20:54:35
Postat av: Karin

jag gör den bästaste morotskakan i heeeeela världen..hehehe..=) måste bjuda dig på mina fina cupcakes sen..dom är farligt goda ;)

2010-02-22 @ 21:44:32
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Emma

Karin!! Du ska ju vara min hälsocoach, inte vara min feeder!! haha

2010-02-22 @ 22:34:24
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha.. just ja.. glömde bort mig där för en stund ;) men om du äter rätt 80% av tiden och rör på dig så kan du få ett smakprov i alla fall ;)

2010-02-22 @ 22:39:35
URL: http://www.soija.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0