måndag. åter till vardagen.

Längtar efter att få krypa ner i sängen, kasta några nöjda blickar på gardinerna jag sydde igår. Det är så härligt att vara nöjd över något man gjort, så nöjd att det är värt att bara kika in i sovrummet emellanåt bara för att. Dessvärre "måste" jag vara uppe till kl 23.00 och kolla på Paradise Hotell. Jag vet inte vad som hände men nu kan jag inte missa ett endaste avsnitt. Tänk om jag haft en TV i sovrummet. Tänk då va, vilken lyx!

Appropå helt annat så var vi till barnläkaren idag igen för uppföljning av den nya medicinen. Ska fortsätta med pulvret som dämpar rosslet i lungorna och åter igen börja med inhalationer eftersom den flytande varianten inte varit lika effektiv. Stackars Viggo, han som hatar att inhalera :(.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0