lördag, oh lovely lördag.

Vilken kväll jag hade igår alltså, så himla mysigt. Som jag skrev var vi på spa och unnade oss bl.a bodypeeling och 40 minuter helkroppsmassage. Jag kanske inte vill påstå att det var ljuvligt skönt att bli peelad men efteråt kändes det fint. (Note to self: raka inte benen med en slö hyvel precis innan du ska få en saltpeeling.) Efteråt promenerade vi till O´Learys och åt mat, tjattrade och umgicks.

Det enda man kan få klaga på var resan hem från Södertälje. Vi väntade en stund på pendeln tills Långbromamman råkade höra att tågen var inställda och ersatta med bussar, thank God för hennes stora öron (ta mig inte på orden). Väl i Östertälje fick vi höra att tågen inte längre bara var försenade utan det var totalstopp i trafiken. Till saken bör nömnas att det var 14 minusgrader ute och inte särskilt angenämnt att stå ute och vänta, särskilt inte utan vantar. Hur som helst gav vi upp efter en timmes strulande och tog en taxi hem. Slutet gott, allting gott.

Idag har jag klippt mig och färgat håret, ni kan kalla mig Blondie. Det är lite Emma VS. Linda Rosing men jag gillar't.


Kommentarer
Postat av: mamma

Oh älskling,hem kom du i alla fall.!Trist när tåg eller bus inte fungerar.Ps vilken fin mössa ! Hur blev håret ? Kram

2010-01-30 @ 22:45:42
Postat av: Amelie

Åhh don't even get me started on the pendeltåg! Fatta att jag åker den där jävla vägen (okej inte hela vägen från S-tälje men ändå) varje dag!

Och lägg upp bilder. På. Håret. Nu!

2010-01-30 @ 23:08:17
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0