strike two.

Idag stötte en kollega till mig i magen av misstag och bara: "Aha, är du gravid?!". Det här är andra gången det händer på kort tid, borde jag få mig en tankeställare? Jag muttrade hela vägen hem från jobbet, beslöt att sluta äta godis, gick förbi en butik här i krokarna och såg att de hade 50% på alla Ben&Jerrys glassar. Klart jag var tvungen artt köpa ett helt lass men de står än så länge orörda i frysen. Än så länge.

Viggo var kvällspigg, Lenny är ur form & själv känner jag mig också slö. Har målat några tavellister vita men nu blir det mer nöje än nytta.


Kommentarer
Postat av: Karin

när jag börjar på st göran..då blir det andra bullar! ;)

2010-06-29 @ 17:13:01
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0