trots regnet...

... kan man säga att dagen varit strålande. Mest är det jag som har strålat, japp, fråga dom på jobbet som minsann sa "Du är helt strålande, Emma!". Sug på den karamellen.

Appropå det här med att suga på saker. Igår gjorde Viggo en favorit i repris och stoppade en livs levande snigel i munnen som man sedan snabbt försöker pilla ut. Idag var snäppet värre då han fick tag i någons snuskiga öronpropp och stoppade i munnen. Fy, har han inget hygientänk alls?

18-månaderskontroll idag förresten. 85 cm, 13440 gram och lekte sig igenom diverse tester. Han kan både rita, stapla klossar, peka på magen & prata.


Kommentarer
Postat av: mamma

Undrar vem den lille brås på så duktig som han är ,han har ju 2 duktiga föräldrar ! Du får se till att han håller sig mätt Emma,sniglar och öronproppar är inget vidare.Ser framemot att ni kommer på söndag,kanske en lunch ute ? Glöm inte att köpa ett cykellås så du kan låsa fast cykel när du kommer hem. Om du har möjlighet att köpa en hjälm och barnsadel imorgon ,så gör det så betalar jag dig när ni kommer.Kram till er alla .

2010-06-11 @ 20:07:55
Postat av: Spiderchick

sv. min kompis jacka är från Fornarina men den är typ fem år gammal tyvärr...

2010-06-11 @ 20:19:11
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Karin

och jag har fått "utskällningar" för att jag ska sluta..=)..tolkar det som om man kommer vara saknad. Härligt att det går så bra på ditt jobb! =)

2010-06-12 @ 14:57:19
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Maria

Har en kollega vars son äter sniglar med skal...och myror. En delikatess för en treåring tydligen. :)

2010-06-13 @ 09:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0