"du kan kalla mig Pocahontas"

Idag slog vi nog tidighetsreskord då vi ungefär klockan 08.29 lämnade hemmet för att ta en promenad till Långbromamman. Det var så himla ljuvligt att gå i solen, jag kisade hela vägen bortsett från övergångställen då jag tittade vääldigt noga (höger, vänster, höger). Den här mamman försöker ju föregå med gott exempel och har slutat svära och skräpar inte ner på gatan.
Det var babyspa som stog på agendan och detta passade bra hemma hos just Långbromamman. De bor i ett hus lyxigt som ett slott, har ett barnrum roligare än ett lekland och ett badrum som slår de flesta andras med hästlängder.

 


Jag vet att det är svårt att förstå men vi var ännu snyggare än såhär medan vi satt i solen och drack te. Vad barnen gjorde? De låg och sov så sött i sina vagnar.


Kommentarer
Postat av: Sarah J

Shit, ni är verkligen snygga ;)

2010-03-16 @ 20:20:34
URL: http://www.hannahpannah.blogspot.com
Postat av: mamma

Det är härligt att se sådana livsnjutare,kram älskling

2010-03-17 @ 05:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0