en lite piggare måndag.

I natt fick jag sova som en prinsessa, dessutom gav Lenny mig sovmorgon till klockan 8 så jag har all anledning till att vara nöjd. Dagen har spenderats hemma på tu man hand, viggo&jag. Det är så tydligt att han blivit en stor kille nu och inte längre är en bebis. Vi har roligt ihop nu, han har så mycket humor (såklart jag tycker det).


Viggo tydde sig väldigt mycket till sin morfar under helgen. Skulle sitta i knät, bredvid honom i soffan och busa. Det kändes roligt såklart.
 

En vild & busig kille ska se ut som en riktig hockeyspelare, det ska synas att man har roligt! Sår på näsan och på andra kinden, fint va?

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Karin

håller med..han har vuxit =)..tiden gååår så fort..=)

2010-03-01 @ 17:42:29
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0