sådärja.

Den här dagen ska jag låta passera i surhetens tecken. När jag kom till jobbet i morse var jag på strålande gott humör, men det vände snabbt. Helt från ingenstans kom städerskan fram till mig och bara: "ooh, så du är gravid!? vad roligt!" och bjöd på ett stort leende. Själv blev jag helt paff och bara: "Nej..." i den ynkligaste tonen man kan tänka sig. Jag säger då det, roligare än såhär blir inte dagens blogg.

21.19
Den här mamman tackar för sig och säger god natt, vänner! Jag ska drömma och längta efter morgondagen när jag får hämta finViggo på dagis. Det är konstigt vad man kan längta efter konstiga saker, mer naturligt vore kanske att längta efter morgonen då jag får krama på honom igen. Men att hämta sitt barn på dagis, det är guld värt! Dels att få ha längtat sig igenom ett helt arbetspass, dels att få se hur roligt han har med de andra.

Kommentarer
Postat av: Karin

meh..

2010-05-20 @ 10:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0