iih.

Måste bara tala om att jag ser så himla mycket fram emot helgen, av många anledningar. Eventuellt borde jag också åka till svärfars garage och låna slipmaskinen så jag kan börja göra i ordning Viggos nya säng. Måla är helt okej men att slipa.. fyy.

Förresten fyller jag åt nästa vecka så jag tänkte fräscha upp bloggen med en liten önskelista.

* Prenumeration på tidningen Mama.
* Någon hygglig dagcreme som känns frisk och svalkande.
* Boken "Leila bakar"
* Presentkort på MIO möbler.
* Bäddset med moln från Gunila Axen, att ha i Viggos rum.

I julklapp önksar sig Viggo följande (även ett kom-ihåg riktat till mig själv):

* Parkeringshus
* Bondgård, en sån där variant man kan fälla ihop ni vet?
* Play dough
* En lite större variant av traktor eller lastbil i TÅLIG plast
* Magnetisk rittavla med penna och "stämplar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0