tisdag.

Sådär ja, då har vi landat hemma igen och fallit tillbaka i rutinerna (eller bristen av rutiner, snarare). Jag har mest bara drivit runt i Liljeholmen och fönstershoppat, fingrat på härliga höstkläder och önskat att jag hade en lite tjockare plånbok. Däremot slog jag till och köpte denhär mysfina stickade overallen till Ruben.



Viggo har börjat på dagis nu i den nya utegruppen, med start idag. De har tydligen varit inne en del idag och jag vet inte om min "jahaa, så utegruppen är den enda gruppen som varit inne idag?? höhö"-kommentar riktigt gick hem. Jag vet heller inte om jag förbättrade situationen genom att berätta att jag, när jag fick se informationslappen om den nya gruppen i morse, spontant tänkte att jag vill att Viggo ska byta dagis. Den grodan liksom bara flög ur munnen på mig, helt onödig kommentar. Hon förstod dock min skeptiska inställning till könsfördelningen 10 pojkar/2 flickor och efter en längre diskussion känns det nu lite bättre. Liiite. Men jag är fortfarande skeptisk.

Annars är min agenda så fullspäckad att jag blir snurrig i huvudet. Hoppas jag snubblar över en trisslott som ger mig råd att klippa min lugg. Den hänger liksom som ett långt draperi så jag ser knappt var jag går alt. ser förjävlig ut. Men det är smällar man får ta.

Antal "jag" i detta blogginlägg: 14 st. Men det är så härligt att prata om sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0