måndag.

Ett mammigare barn får man leta efter om ni frågar mig. Mysigt för det mesta men ibland dålig tajming. Å andra sidan är Viggo charmigare än någonsin nu så vem kan motstå hans klängande? Om jag kunde skulle jag ge honom hela världen.

Dagens stora fråga:
Ska vi köpa en vanlig vagn med ståbräda när den nya bebisen anländer? Eller en syskonvagn, och i såna fall: En dubbeldäckare eller en breding?

Uppdatering 21.25
(Eller snarare rättelse). Dagens nya fråga: Hur får man ut små BRIO-tåg ur en subwoofer? Lyckades skaka ut 6 stycken men jag gissar att det finns 4-5 till där inne. Det hela blir lite trixigare tack vare magneterna. Jag ger upp för ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0