Pff.

När jag för en stund sen var ute och kände mig sommarfin i klänning började jag småprata med en tjej. Vi kom givetvis in på vädret och jag sa att det var väldigt varmt och kladdigt, varpå hon svarade: "Ja, och det måste ju vara ännu värre för dig med magen och allt".
MEEOOW! Vad fasiken menade hon med det, ser jag så himla gravid ut fortfarande?! Egentligen ville jag sparka henne på smalbenet men uppfostrad som jag är så ryckte jag bara på axlarna och log.

Så var humöret nere vid fotknölarna igen. Men å andra sidan vet jag att det är bara för mig att gå förbi spegeln igen och betrakta den smala, fina magen. Min självbild kanske inte stämmer så väl överens med verkligheten (tydligen) men det är väl klart att man känner sig snärt och läcker såhär 1,5 vecka efter förlossningen, eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0