lördag.

Vaknade 04.30 i morse och kunde inte somna om, låg bara och väntade på att klockan skulle närma sig 7 så jag får väcka resten av familjen. Nu (efter frukost, dammtorkning, dammsugning och annat plockande) är jag fortfarande lika rastlös och vet inte hur jag ska lyckas fördriva den här dagen.

Jag kan antingen vara bitter på snö, kyla och vinter för att man inte känner några lukter ute. Ingen doft av blommor, asfalt, regn eller gräs. Eller, så kan jag vara glad för att man just inte känner några lukter. Tänk bara när våren kommer, snön smälter och alla hundbajsar tinar. Fy, det om något luktar illa.

Fast nej. Det här med bitterhet är nog inte riktigt min grej faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0