Oh la la.

Ett IKEA-besök senare och jag känner mig mer pank är nånsin. Ändå var det min käre sambo som betalade hela kalaset och jag tjurade som ett litet barn när jag insåg att jag inte har råd att uppdatera porslinskåpet. Här har ni mamman som är fattig som en kyrkråtta just nu. Buhu, stackars mig. Kom gärna förbi med några matlådor när ni ändå tycker så synd om mig. Okej?

Förresten så monterade jag ihop Viggos nya säng ikväll och han fullkomligt älskar den. Kanske lite för mycket för han ville mest bara springa runt i den och skrika av extas. Pekade på alla fina fjärilar jag satt upp också, jag kan visa er i morgon om ni vill. Det är sällan någon som kommenterar här men jag vet att alla vill se! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart vi vill!!!

2011-03-11 @ 22:48:52
Postat av: Vonka

Men Emma, har ni inte delad ekonomi? Låter ju krångligt som tusan det där :-) Hoppas Lenny låter dig äta av hans mat så du inte svälter iaf.



Lägg absolut in en bild på sängen, är så nyfiken. Låter ju verkligen snyggt. Jag är lite inne på att ha gula detaljer i rummet till den kommande bebisen men Andreas är inte helt på där. Kanske om han ser lite snygga exempel så...

2011-03-12 @ 13:02:29
Postat av: Emma

Jo, någon form av delad ekonomi har vi. Men mest är det jag som spenderar småpengar på saker hit&dit, i slutändan är det dock alltid nån som för över pengar till mitt konto. :)



Men gult är ju toppensnyggt!! Hälsa Andreas det. Och jag är så nyfiken på att se hela erat hus nu. Kan du inte öppna en superhemlig blogg/Bilddagbok provisoriskt bara för mej? :)

2011-03-12 @ 16:44:59
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Vonka

sängen var superfin! Inte gul som jag trodde, varför trodde jag det? Jaja :-) Vi har ju mobilt bredband nu så det tar sån jäkla tid att ladda upp bilder, är därför vi inte gör det längre. Ni får komma och hälsa på istället så får killarna leka också.

2011-03-12 @ 19:54:44
Postat av: Emma

Åh men det är nog för att jag la in på ett annat barnrum där de målat en likadan säng gul. Jag blev sugen på att också måla gult men valde vitt till slut.



Jag vet! Hur många veckor har du kvar nu? Jag har tänkt på dethär med helger att hälsa på. Jag jobbar denna + de kommande 2 eller möjligen 3 helgerna. Suck. Men förresten! Jag är ledig lördag-tisdag innan påsk. Passar det då??

2011-03-12 @ 20:03:12
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Vonka

Jag är ju beräknad till 5 april men gick ju över 15 dagar sist så jag räknar med det även denna gång. Det funkar innan påsk, förutsatt att man inte ligger på förlossningen då :-)

2011-03-16 @ 09:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0