tgif

Säga vad man vill om att det snöat idag igen. Temperaturen låg ändå strax ovan 0-strecket så jag måste medge att det var härligt att få känna den knarrande snön under skorna en sista gång (för den här säsongen alltså).

Efter jobbet åkte jag och Viggo till Liljeholmen för att handla och mysa lite. Han var dock inget vidare sällskap då han tvärdäckade i vagnen i första bästa affär. Inget roligt att fika utan honom så vi åkte hem igen, efter att jag gjort mina inköp vill säga.

I morgon blir det att åka till IKEA för nytt porslin, badrumstextilier och annat smått. Den stora frågan är varför ingen behagar att göra mig sällskap?!


Kommentarer
Postat av: Elin Eidmén

Jag ska till IKEA i morron. Men tyvärr i fel stad!

2011-03-18 @ 22:46:30
Postat av: Emma

Åh. Jag hörde att de har väldigt mycket rea på IKEA i Vässe. Hade jag kunnat hade jag hellre åkt dit faktiskt :)

2011-03-19 @ 08:35:04
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0