tisdag.

Haft ytterligare en ledig dag som jag har spenderat väl. Bl.a en snålvariant av shoppingtur och sedan någon form av andnings/avslappningskurs på södra BB.

När jag kom till dagis fick jag höra att Viggo och en annan pojke hade smitit ut från avdelningen och in i personalrummet. Där hittade fröknarna barnen sittandes på golvet med tepåsar över hela golvet, sockerskålen placerade mellan dom och ett uppätet kakpaket. Varken Viggo eller den andra killen hade sovit efter lunch, inte konstigt då åtminstone Viggo kan bli rätt speedad på socker.
Fröken såg lite skamsen ut när hon berättade men jag tycker bara att det var lite roligt faktiskt. Jag sa att det hade varit värre om de hittat och stoppat i sig en flaska klorin eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0