tisdagen som helt plötsligt kom.



I söndags hade vi årets kanske mysigaste dag, vi åkte nämligen till Kolmården tillsammans med ett par vänner. Jag hade aldrig varit där förut så besöket var lika uppskattat av mig som av Viggo. Tankspridd som jag är glömde jag att stoppa ned minneskortet till kameran så det blev inga bilder, men jag kan försäkra er om att det var strålande väder, alla hade roligt och djuren var jättefina. Viggo blev mest kär i Bamse och Lilleskutt som sprang runt där inne, han följde dom som en svans och kramade dom säkert 32 gånger.

Sedan blev det måndag och tisdag och jag har ganska nyligen kommit hem från min sista arbetsdag på länge. Det känns skönt men också lite tråkigt, jag gillar ju mitt jobb och mina kollegor. Sällskapssjuk som jag är kommer jag nog hälsa på väldigt ofta.

Kommentarer
Postat av: Karin

åh..Kolmården..dit vill jag också åka! =)

2011-05-10 @ 18:10:55
URL: http://hurlangartjejmilen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0