vardagslyxigheter.

Jag är inte direkt känd för att lyxa till det med dyra krämer, smink och andra skönhetsprodukter. Men idag kära läsare unnade jag mig en ny ansiktskräm och jag är förälskad. I 30-årspresent till mig själv köpte jag Ecorganic face cream (Neroli) från "estelle & thild". Priset låg lite över vad jag brukar spendera, 245:-, men var väl värt det. Köp den finingar! Nu vill jag ju köpa nattkräm och ögonkräm ur samma serie, får se om spenderarbyxorna får följa med på stan igen lagom till jul. Vad fasiken har hänt med blogg.se? Måste nog skaffa en annan, bättre, snyggare och smartare blogg.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Skaffa Wordpress :)

2011-10-15 @ 00:03:57
Postat av: A-M

Det var du värd! :) Jag har lite semester dagar kvar och har funderat på att en repa på egen hand till Sthlm för att träffa alla mina tjejer som bor där. Frågan är om dina kids står ut och träffa mig? :)

2011-10-15 @ 17:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0